משרת I.T. ניהולית
במסגרת התפקיד: אחריות לשירותי IT (גלובלי ואזורי) ורמת שירות לכל משתמשי הקצה של הארגון, ניהול כל פעילויות המחלקה כולל מדידות SLA, הובלת פרוייקטים הדרכה והנחייה של צוותי ה- ,Help desk ,גיוס ואימון של עובדים חדשים, פיתוח תוכניות הכשרה לשימור הצוותים. תכנון אסטרטגיה ופיתוח, אחריות על עמידה ביעדי איכות ושירות בסטנדרטים גלובליים.
• דרישות: תואר אקדמי במדעי המחשב, הנדסה או תחום רלוונטי, תואר שני- יתרון
• ניסיון של 7 שנים לפחות בניהול צוותי שירות.
ידע בטכנולוגיות קשורות שונות, כגון AD (user setup), exchange (MBX+ D/G setup) ITIL + ISOX procedures, ITSM SUITE
• מינימום 5 שנים של ניסיון ניהולי ב- IT בחברה גדולה, נסיון מחברה גלובלית- יתרון.
• ניסיון ביצירה ושמירה על תיעוד מפורט למשתמש ותיעוד טכני
• מיומנויות הדרכה
• רמה גבוהה של עברית ואנגלית