משרות חמות


דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת לבית אבות יוקרתי ליד נתניה למשרה מלאה/חצי משרה!
דרוש/ה למשרה חלקית/מלאה-גמיש! עובד/ת סוציאלי/ת באווירה נעימה לבית אבות גריאטרי ...

תיאום פגישות בחברת ביטוח מספר אחד בארץ!
לחברת ביטוח מספר אחד בארץ הממוקמת בפ"ת דרושים/ות נציגי/ות טלמיטינג ...

דרוש/ה קציןת בטיחות בתעבורה לניהול צי אוטובוסים
לחברה מובילה בתחומה דרושה קציןת בטיחות מנוסה ומקצועיתבעלת הסמכה כקציןת ...

נציג/ת גבייה למטה של חב' ליסינג והשכרה
ביצוע גביה מלקוחות עסקיים מעקב אחר ביצוע תשלומים בהתאם לתנאי תשלום ...

yes
מפתח/ת הדרכה
הכנת מסמכי פיצוח הכוללים: צרכים, מטרות, שיטות וכלי למידה, איפיון, אופן ...



פרסומות



תחזור דווח על פוסט

Global Help Desk Department Manager

11/05/18 12:59
0 התעניינו במשרה
אזור המשרה:
אזור החיפה והקריות
סוג המשרה:
משרה מלאה
שכר:
[n/a]
תאריך התחלה:
מיידי
משרת I.T. ניהולית
במסגרת התפקיד: אחריות לשירותי IT (גלובלי ואזורי) ורמת שירות לכל משתמשי הקצה של הארגון, ניהול כל פעילויות המחלקה כולל מדידות SLA, הובלת פרוייקטים הדרכה והנחייה של צוותי ה- ,Help desk ,גיוס ואימון של עובדים חדשים, פיתוח תוכניות הכשרה לשימור הצוותים. תכנון אסטרטגיה ופיתוח, אחריות על עמידה ביעדי איכות ושירות בסטנדרטים גלובליים.
דרישות: תואר אקדמי במדעי המחשב, הנדסה או תחום רלוונטי, תואר שני- יתרון
ניסיון של 7 שנים לפחות בניהול צוותי שירות.
ידע בטכנולוגיות קשורות שונות, כגון AD (user setup), exchange (MBX+ D/G setup) ITIL + ISOX procedures, ITSM SUITE
מינימום 5 שנים של ניסיון ניהולי ב- IT בחברה גדולה, נסיון מחברה גלובלית- יתרון.
ניסיון ביצירה ושמירה על תיעוד מפורט למשתמש ותיעוד טכני
מיומנויות הדרכה
רמה גבוהה של עברית ואנגלית





הוסף למועדפים שלח משרה באימייל