לחברת טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן מול לקוחות בארץ ובחו"ל, דרוש /ה תומך /ת טכני /ת לצוות Help Desk מקצועי. התפקיד משלב ידע בעולמות טכנולוגיים מגוונים ועם אפשרויות קידום רבות. התפקיד דורש ידע בעולם הרשתות, אנגלית ברמה גבוהה ותפיסת שירות מפותחת.
דרישות: שליטה מלאה בעברית ובאנגלית - חובה. ניסיון במוקד Help Desk - חובה. ידע בעולם הרשתות ובציוד רשת - יתרון משמעותי. ידע ונסיון ב- Linux / SIP / SQL - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.