משרות חמות


סלקום
דרוש/ה כוכב/ת לצוות הCV CENTER של חברת סלקום!
אנחנו מחפשים מראיינ/ת טלפוני/ת למשרה מלאה!הזדמנות מצויינת להתקדם להתפתח בעולם ...

אח/ות מוסמך/ת? מעוניין/ת לשלב עבודה נוספת?
מעוניין/ת לשלב עבודה נוספת/הכנסה נוספת?לבית אבות במרכז/בשרון דרושים/ות אחים/ות מוסמכים/ת.אפשרי ...

אביבית דבוש גיוס והשמה
Senior Fullstack Engineer
● 5+ years as a full-stack developer or several frontend ...

QA/RA Manager
Quality and Regulatory Affairs manager with extensive experience in Medical ...

לחברה בתחום המסחר האלקטרוני דרוש מהנדס תמיכה:
דרוש מהנדס תמיכה לחברת מסחר אלקטרוני בהרצליה:העבודה הינה בסביבת B2B ...



פרסומות



תחזור דווח על פוסט

תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים

18/09/17 9:25
0 התעניינו במשרה
אזור המשרה:
אזור המרכז
סוג המשרה:
משרה מלאה
שכר:
[n/a]
תאריך התחלה:
15/10/2017
לחברת טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן מול לקוחות בארץ ובחו"ל, דרוש /ה תומך /ת טכני /ת לצוות Help Desk מקצועי. 
התפקיד משלב ידע בעולמות טכנולוגיים מגוונים ועם אפשרויות קידום רבות.
התפקיד דורש ידע בעולם הרשתות, אנגלית ברמה גבוהה ותפיסת שירות מפותחת.
דרישות:
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית - חובה.
ניסיון במוקד Help Desk - חובה.
ידע בעולם הרשתות ובציוד רשת - יתרון משמעותי.
ידע ונסיון ב- Linux / SIP / SQL - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.





הוסף למועדפים שלח משרה באימייל