לאגף בחינות באוניברסיטת אריאל דרוש/ה רכז/ת בחינות למשרה מלאההעבודה בצוות המטפל בכל מערך הבחינות באוניברסיטה, במכינה ובמרכז לעיצוב ולטכנולוגיה.התפקיד כולל: השתלבות בצוות האחראי על מערך הבחינות תוך טיפול בשאלוני בחינה, בקרת ...
לחברה מובילה מאזור המרכז המתמחה ביבוא ושיווק של מכשור רפואי
דרושה אשת בק
אופיס
תחומי
אחריות:
מתן
תמיכה בהכנת הצעות מחיר
מעקב
אחר הזמנות וקשר עם יצרנים
טיפול
באמ"ר (אישורי משרד הבריאות)
טיפול
ב iso
אירוח
מבקרים ותיאום טיסות
עדכון
אתר האינטרנט
מעקב
אחר הזמנות
תיאום
פגישות ...
הגדרת תפקיד:
אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית של החברה תוך מתן מענה שוטף לעובדי החברה, הנהלה
וספקים.היקף משרה: משרה מלאה עם אופציה לשעות נוספות.משימות:
טיפול שוטף בטלפונים, דואר
הדפסות ...
לחברת נדל"ן בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטבי/ת בעל/ת רצון לגדול בחברת בוטיק בצמיחה גדולה.התפקיד הינו מגוון ומאתגר הדורש דיוק, אחריות, רצינות ומוסר עבודה גבוה.עבודה שוטפת מול ספקים ולקוחות החברה.טיפול ומעקב ...
לחברת ייעוץ הממוקמת ביהוד דרוש/ה עוזר/ת אישית למנהלת תפעול במשרה חלקית.המשרה כוללת: ניהול יומנים, תיאום פגישות, מענה טלפוני, דואר, קשר ישיר עם לקוחות
החברה וספקים, גביה, תיוקים .
דרישות התפקיד:
ניסיון של 3 שנים ...
TOTAL ADMIN מספקת שירותי תפעול, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש לחברות סטארט אפ כשירות אאוטסורסינג, כאשר היקף השירות ותכליתו מותאמים לצרכי הלקוח.המשרה משלבת עבודה במשרדי הלקוח בתל אביב ומהבית. פעמיים במשרדי הלקוח ...
עבודה בהרצליה פיתוח, ניהול משרד, כולל קליטת הזמנות מלקוחות, הוצאת הזמנות רכש, וחיוב לקוחות (הפקת חשבונית וקבלה). שעות עבודה: 08:00-17:00דרישות:* ניסיון מעל שנה בניהול אדמיניסטרטיבי * ידע בסיסי בהנה"ח (לצורך הפקת חשבוניות ...
מי אנחנו?אנו משרד העוסק ברכש ,קניינות ויבוא הנותן שירותי קניינות לחברות גדולות בארץ ובחו"ל במגוון תחומים . התפקיד המוצע: ניהול אדמינסטרטיבי לתחום היבוא והרכש . מסודר/ת היודע/ת לארגן ולסדר ביעילות חומר מקצועי ...