חברת תקשוב הוקמה בשנת 1996, וכיום הינה חברת ה-Contact Center הגדולה והמובילה בתחומה בישראל. הובלתה של תקשוב מתבטאת הן בעמידתה ביעדי השירות הגבוהים ביותר, והן בהיקף התשתיות ובנפחי פעילותה:
• תקשוב פועלת בשנים - עשר אתרי פעילות ברחבי הארץ, חלקם ממוקמים באתריה וחלקם באתרי הלקוח העסקי.
• מפעילה 2,500 עמדות Contact Center מתקדמות.
• מעסיקה כ - 5000 עובדים.
• מנהלת למעלה מ- 4 מיליון מפגשי שירות ומכירה מדי חודש.
תקשוב מתמחה בניהול והפעלת מוקדי שירות, מכירה ותמיכה עבור ארגונים שונים ומשמשת למעשה כזרוע תפעולית מתמחה שלהם, ומעניקה את שירותי הפעלת המוקדים שבניהולה ב- Outsourcing (מיקור חוץ). מיקור חוץ, הינו שימוש במשאבים חיצוניים לביצוע פעולות שעד כה בוצעו על ידי עובדי הארגון ובמשאביו. הארגון מתקשר חוזית עם חברה המבצעת את השירותים הנדרשים, והופכת בכך לשותף עסקי של הארגון ומשמשת למעשה כזרוע תפעולית מתמחה שלהם.