מי אנחנו?
אנו משרד העוסק ברכש ,קניינות ויבוא הנותן שירותי קניינות לחברות גדולות בארץ ובחו"ל במגוון תחומים .
התפקיד המוצע:
ניהול אדמינסטרטיבי לתחום היבוא והרכש . מסודר/ת היודע/ת לארגן ולסדר ביעילות חומר מקצועי .
תאום רכש , BACK OFFICE
התכתבות עם ספקים בחו"ל באנגלית באמצעות המייל , בקשות להצעות מחיר והתכתבות שוטפת ,אנגלית ברמת ניסוח.
ראש גדול , יכולת עבודה עצמאית ויכולת למידה עצמאית , חריצות ויכולת ניהול זמן מעולה .
שליטה ב"אאוטלוק" ברמה טובה מאוד וכולל ניסיון .
אקסל ברמה טובה .
ימי העבודה ושעות העבודה: משרה מלאה. אפשרי משרת אם .
במידה והמשרה מתאימה בבקשה ליצור קשר לתאום ראיון , תחילת עבודה מידית
שכר:בהתאם לכישורים ולניסיון עם אפשרות קידום
בברכה
יפית טל
טללים יבוא ומסחר בע"מ
רח' הכישור 26 חולון 58867
סלולרי : 050-5292200
פקס: 03-5231877
כתובת מייל : tly@tlalim.net