![]() |
![]() |
TOTAL ADMIN מספקת שירותי תפעול, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש לחברות סטארט אפ כשירות אאוטסורסינג, כאשר היקף השירות ותכליתו מותאמים לצרכי הלקוח. המשרה משלבת עבודה במשרדי הלקוח בתל אביב ומהבית. פעמיים במשרדי הלקוח (6-7 שעות בכל פעם). החלפה לחופשת לידה מינימום 6 חודשים, אופציה להמשך ו/או שילוב תפעול לקוחות נוספים. המשרה משולמת עפ"י שעות התפעול בפועל ועד ל- 150 שעות בחודש. המשרה אידיאלית לאימהות אשר מחפשות גמישות ובעלות ניסיון רלוונטי מחברות סטארט אפ. דרישות: חובה ניסיון קודם בחברות סטארט אפ בתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי וניהול משאבי אנוש. עדיפות לפרילנס - בעלת תיק עוסק מורשה או עוסק פטור. היכרות עם תהליכים פיננסיים, עבודה מול מחלקת הנהלת חשבונות, הקמת שכר, תשלומים לספקים, העברות בנקאיות, הפקת חשבוניות וגבייה מלקוחות. היכרות עם תהליכי HR, ביטוחי עובדים, דיני עבודה, תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים, הפקת אירועי רווחה שוטפים. טיפול בנסיעות לחול דוחות הוצאות בארץ ובחול, תערוכות, משא ומתן מול ספקים, ותפעול משרד שוטף, העברת משרדים במידת הצורך ועוד. שליטה מלאה ביישומי מחשב – Outlook, Power Point, Excel, Microsoft Word אנגלית מעולה ברמת שפת אם המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. |