לארגון תעשייתי גלובלי באזור נתניה דרוש/ה מתאם/ת לקוחות ייצוא לעבודה מיידית! במסגרת התפקיד אחראי/ת המתאם/ת על הקשר השותף עם הלקוחות שנמצאים ברוסיה ואוקראינה (מחירים, מסמכים טכניים, מועדי אספקה וכו’). ביצוע מעקב ובקרה של כל תהליך ההזמנה החל מקבלת ההזמנה מלקוחות, הכנסת הנתונים למערכת ממוחשבת, בקרת המחירים. מעקב ובקרה אחר כל שלבי ייצור ההזמנה ועדכון הלקוח במקרה של בעיה או עיכוב. קשר עם תפ"י והייצור. אחריות על השרשרת הלוגיסטית החל מהזמנת מכולה, הובלה, פריקה במקום היעד ווידוי שהמוצר הגיע ליעד תקין ובזמן. תמיכה שוטפת לעבודתו של מנהל המכירות. עבודה שוטפת עם מערכת ERP (פריורטי) ואופיס בדגש על XL. שעות עבודה: א-ה 8:00-16:00 קיימת גמישות שכר: נקבע בראיון עבודה בהתאם לניסיון- נא לציין ציפיות שכר בקורות חיים תנאים מעולים למתאים/ה: עובדת ארגון מהיום הראשון, צוות מדהים, ארוחות מסובסדות, שכר הולם, רווחה ומקום עבודה יציב ולטווח הארוך
דרישות
תואר ראשון- חובה ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת (פקידות/ שירות לקוחות/ מזכירות) - חובה ניסיון עבודה עם פריורטי ׁ(מערכות ERP )-יתרון אופיס ( XL, PP, WORD )- חובה עברית ורוסית ברמת שפת אם- חובה אגלית ברמה גבוהה (שייח והתכתבות)- חובה ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותי ניסיון בתיאום שילוח מוצרים לחו"ל- יתרון ניסיון בתיאום ייצוא- יתרון