![]() |
![]() |
תאור התפקיד
לחברת DELL EMC XtremIO בגליל ים ליד הרצליה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לעבודה אדמיניסטרטיבית עבור עובדי החברה כחלק מצוות.
v איוש עמדת הקבלה בשעות העבודה 09:00-18:00/08:00-17:00
v עבודה שוטפת מול עובדי החברה בנושאי תפעול שונים לדוגמא: דיווח ומעקב נוכחות, הסעדה, טלפונים ניידים, עובדים חדשים, קופה קטנה, נסיעות לחו"ל, החזרי הוצאות בארץ ובחו"ל.
v קבלת אורחים מהארץ/ מחו"ל, מועמדים המגיעים לראיונות עבודה, שליחים וכיו"ב.
v אחריות על סביבת העבודה – דואר, פקס, מדפסות, מכונות צילום וציוד משרדי.
v קבלת משלוחים ע"י שליחים והפצה לנמענים.
v עבודה מול ספקים: הזמנת ציוד משרדי, ציוד וכיבוד לקפיטריות וכיו"ב.
v הכנת דוחות אקסל לשכר ותמיכה במחלקת HR (אירועים, רווחה, הרמות כוסית).
כישורים ונסיון נדרש:
v אנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור ברמה גבוהה.
v ניסיון בתחום של לפחות תפקיד אחד כחלק מצוות אדמיניסטרציה בחברה עסקית.
v שליטה מלאה בתוכנותExcel, PPT, Outlook, Office - חובה
(ידע נרחב באקסל - יתרון משמעותי!)
v ניסיון עבודה בחברה גלובלית – רצוי.
v תודעת שירות גבוהה.
v יכולת עבודה מול ממשקים רבים והתמודדות עם ריבוי משימות.
v אנרגטיות, אחריות ודייקנות.